Warunki Gwarancji
Świadczymy pełny, profesjonalny serwis oferowanych maszyn i urządzeń.
Możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, telefonicznie lub poprzez formularz serwisowy.
Dla pełnej przejźystości oferownych przez produktów oraz usług zapoznaj się z warunkami gwarancji i reakcji serwisowych.
1. Firma Rec Tech gwarantuje, że urządzenie wymienione na 1 stronie zostało zbudowane zgodnie ze sztuką , posiada parametry wymienione w przekazanej specyfikacji, jest wolna od wad fizycznych oraz że będzie funkcjonowała prawidłowo przy jej normalnym użytkowaniu.
W przypadku wadliwości produktu lub w przypadku braku jego podstawowych właściwości albo gdy wykazuje uszkodzenia w okresie gwarancyjnym w wyniku wad produkcyjnych lub materiałowych, Sprzedawca zapewni Kupującemu naprawę produktu lub jego wymianę ( w przypadku niewielkich urządzeń ), wyłączając z tego pozostałe roszczenia gwarancyjne.
2. Dozwolone jest wykonywanie wielu napraw.
3. Gwarancyjnym warunkiem wstępnym jest to, że montaż, instalacja i obsługa produktu dokonywane są przez Sprzedającego, przez upoważnionego dealera Sprzedawcy lub przez wykwalifikowany i autoryzowany przez Sprzedawcę personel. ( w prostych urządzeniach dopuszcza się możliwość instalacji przez kupującego )
4. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i zaczyna się z dniem dostawy. Okres ten dotyczy również części zamiennych, stosowanych w czasie trwania gwarancji. Skutkiem tego okres gwarancji dla produktów oryginalnych nie ulega wydłużeniu.
5. Zakres gwarancji:
Gwarancja nie obejmuje naprawy, które wynikają z niewłaściwego użytkowania, niezgodnie z instrukcją / dokumentacją dołączoną do maszyny. Nie obejmuje awarii wywołanych przyczyną zewnętrzną, uszkodzeń mechanicznych, modyfikacją przez osoby nieuprawnione, niewłaściwą konserwacją przez użytkownika w tym zaniechanie działania. Nie obejmuje również niewłaściwej regulacji urządzenia lub złego ustawienia parametrów produkcji. W interesie Użytkownika jest zachowanie dowodu na użyte materiały eksploatacyjne, które muszą być wymieniane przez użytkownika w czasie eksploatacji.
Jeśli nie zostaną dotrzymane warunki specyfikacyjne, dokumentacyjne lub odpowiednie instrukcje nie zostaną zachowane, lub jeśli produkt został zmodyfikowany, gwarancja traci swoją ważność, z wyjątkiem sytuacji, w której Kupujący udowodni, że zgłaszane uszkodzenie nie zostało spowodowane żadną z wyżej wymienionych przyczyn.
Kupujący musi dokonać szczegółowej inspekcji przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń z chwilą jej otrzymania i niezwłocznie powiadomić Sprzedającego o wszelkich, ewentualnych uszkodzeniach lub brakach. Ponadto, wszelkie wizualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłaszać Sprzedającemu na piśmie, lecz nie później niż w okresie dwóch tygodni od daty dostawy.
Gwarancja nie obejmuje części ulegających zużyciu oraz produktów uszkodzonych w wyniku niewłaściwej obsługi, nieupoważnionego użycia lub nieodpowiedniego przechowywania.
W czasie trwania okresu gwarancyjnego, Sprzedawca może wymienić uszkodzone części na nowe lub dokonać ich naprawy, pod warunkiem, że nie uległy one uszkodzeniu w wyniku umyślnych działań Kupującego oraz:
- normalnego zużycia
- uszkodzeń powstałych w wyniku niepodporządkowania się wymogom dotyczącym obsługi i utrzymania, zalecanym przez Sprzedającego.
- uszkodzeń powstałych w wyniku modyfikacji części lub zastosowania części obcych przez Kupującego lub obsługującego.
- uszkodzeń powstałych w wyniku dokonywania przez kupującego ewentualnego strojenia i kalibracji zaworów i elementów elektronicznych albo uszkodzenia lub zerwania zabezpieczających plomb fabrycznych .
- uszkodzeń powstałych w wyniku spóźnionej wymiany części ulegających zużyciu.
- uszkodzeń powstałych w wyniku napraw lub ingerencji nieupoważnionych osób.
- uszkodzeń powstałych w wyniku przetwarzania plastiku ( materiału ) o właściwościach ściernych lub niszczących (zanieczyszczonych materiałem obcym) oraz korozji powstałej w wyniku niewłaściwej obsługi lub utrzymania.
- uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieodpowiednich środków chłodzących lub stabilizujących temperaturę.
6. Zgłoszenie awarii: Awarie należy zgłaszać natychmiast, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od jej powstania, pisemnie przesyłając e-mailem na adres serwis@rec-tech.pl: jakiego urządzenia dotyczy, typ, numer fabryczny z tabliczki znamionowej, objawy awarii, stan obecny, dokładny adres eksploatacji i telefon kontaktowy zgłaszającego. Eksploatacja maszyny ze zgłoszoną awarią może skutkować utratą gwarancji.
7. Gwarant, dla zgłoszeń przekazanych do godziny 15.00 dnia roboczego, zobowiązuje się do reakcji serwisowej w ciągu 48 godzin czyli do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia celem weryfikacji zgłoszenia oraz doprecyzowania działań przystąpienia do usunięcia awarii w jak najkrótszym czasie. W przypadku konieczności sprowadzenia części, czas naprawy przedłuży się o czas niezbędny do jej sprowadzenia. W żadnym przypadku firma REC-TECH nie ponosi odpowiedzialności w razie zgłoszenia roszczeń z tytułu poniesionych strat, zarówno użytkownika uszkodzonej maszyny jak i jego zleceniodawców / firm współpracujących, ani szkód ubocznych spowodowanych awarią maszyny, w tym utraty spodziewanych korzyści. Firma REC-TECH nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu dostawy urządzeń i maszyn. Wszelkie pisma i roszczenia muszą mieć formę pisemną i zostać dostarczone do firmy pocztą polską za potwierdzeniem odbioru.
7. Okres gwarancji na części użyte do naprawy obowiązuje do końca okresu gwarancyjnego maszyny.
W przypadku bezpodstawnego wezwania serwisu do naprawy gwarancyjnej, użytkownik poniesie pełne koszty z tym związane.
Obsługa gwarancyjna obejmuje wszystkich użytkowników, którzy nie mają zaległości w rozliczeniach z Gwarantem.
8. Gwarancja jest ważna tylko na terenie Polski i tylko dla maszyn zakupionych w firmie REC-TECH ANNA MUCHA DYSTRYBUTORA GENOXTECH W POLSCE
9. Gwarant : REC-TECH WROCŁAW 8951836601